Cerpen singkat bahasa Ceko

Cerpen singkat bahasa Ceko


Na jeden den, abych byl přesný v Bandungu, tam byly dvě dvojčata s názvem červenec a Sofi. Ale Sofi narodil nedokonalé, vypravil vad v obličeji, zatímco července se rodí dokonalý. Oni se zvětšil, až jednoho dne v červenci a Sofi vyrůstal, červenec a Sofi opustil své rodiče, když narazí na věku dospělosti.

Protože to bylo červenci začal usilovně pracuje na podporu její sestru Sophii, který se narodil postižený do obličeje, on wantid můžete vidět krásný svět tam venku, ale bohužel, Sofi si uvědomit, že je zakázáno, není tak července se rodí dokonalý.

Sofi tajně milovala muže jménem Tristan, ale Sophie neodvážila říci července. Až jednoho dne si uvědomit, že to je vlastně Tristan Sofi jako v červenci. Sofi cítil zklamaný, řekl: "Nechtěl jsem si zaslouží být milována mužem, který je perfektní jako Tristan, kde snad mohla milovat postižení holka jako já".

Až do jednoho kdy Sofi rozhodl se spáchat sebevraždu v hanbě s obličejem vady, zatímco červenec byl v kanceláři se dostat domů a říct - Krátký příběh krátký, příběh dvou dívek Twins - Sofi, že musel vydělávat peníze na provozní náklady Sofi, červenec řekl: "Určitě Sofi rádi, že nyní působí na obličeji a nesmí být v rozpacích jít ven z místnosti ".

Července šel domů hned, nemohla dočkat, až říci Sofi. Když července dorazila do bytu v červenci volání Sofi, ale nepřišla žádná odpověď ze Sofi července hledá kekamar Sofi ale ne. Července také viděl koupelnu Sofi a červenci byl překvapen, když uviděl Sofi ležící pokrytý krví.

Července křičela a plakala, objal Sofi a řekl: "Proč to děláš tento Sofi, mám peníze na své provozní náklady, ale proč to děláte a nech mě".

Důstojníci byt slyšet křik a šel rovnou do července. Důstojníci byt byl překvapen, žena v náručí července, nevěděl, že červenec měl dvojče, protože nikdy neviděl, že kromě apartmánu v červenci tam byla žena v červenci.

3 roky později v červenci a Tristan ženatý, první žili šťastně. Na jednom místě v červenci a Tristan šel na procházku a oni náhodně setkat s astrologem a Permal to předpovídat budoucnost červenci a Tristana z karty.

Prognostici řekl: "Život vám bude narušen všemu, co přichází z minulosti, aby se život jednoho z vás." Ale nemají okamžitě věřit proroctví, zejména Tristana. Ale podvědomě července v konečném důsledku vliv tohoto proroctví, a náhle vzpomněl na své dvojče.

Od července a Tristan u pokladen, červenec nestálý téměř každý den se mu dostane noční můry, péče o tělo modřiny bezdůvodně stíny na Sofi takže prakticky stres, a odtud v červenci si uvědomit, že Tristan a jeho život je v nebezpečí. Července byl pozván ke splnění kartářka Tristan zády, pak v červenci řekl, věštba ", jak zastavit proroctví se stalo," odpověděl astrolog "Předpovědi nelze zastavit jakýmikoliv prostředky".

Meteorologové odběhl, hrůzy jsou stále více ohroženi v červenci a Tristana. Až do jedné když Sofi přišel červenec a ukázal svou tvář, Juli byl strach a křik. Slyšení bereriak července, Tristan Tristan navštívil v červenci a byli příjemně překvapeni, dvojče Sofi své manželky v červenci. Sofi se otočil a šel rovnou k Tristanovi řekl Sofi: "Vy, kteří učinili mě takhle, teď jsem se skoncovat do vašeho života".

Sofi neměl čas odpovědět Tristana Tristana byl okamžitě upuštěno od horní části bytu, a červenec křičeli velmi hlasitě a řekl Sofi "Sofi Proč to děláš, co Tristan s tebou?" Odpověděla Sophie, "Už mě takhle."


Červenec řekl: "To, co bylo uděláno Tristana a proč jsi mi nechat Sofi, ve skutečnosti v té době chci ti říct, že mám peníze na provozní náklady tvou tvář, ale proč to děláte a mě opustil Sofi.

Jsem velmi rád vás ". Sofi plakal a odpověděl: "Protože mám rád Tristana, ale on byl více lásky. Dělám to proto, že jsem se styděl mého obličeje deformované také miluji tě v červenci. " Sofi a nakonec šel žít v červenci sám.

http://baekdengkak.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar